Nástroj umožňující identifikovat žáky ohrožené sníženou efektivitou distanční výuky
A. Uveďte prosím na základě svých zkušeností, informací od kolegů apod., jaká je sledovaná třída jako celek ve srovnání s průměrem v daných kritériích.
1-výrazně podprůměrná,2-mírně podprůměrná,3-průměrná,4-mírně nadprůměrná,5-výrazně nadprůměrná
Rodinné a sociálně-ekonomické zázemí žáků
Metodická podpora na úrovni školy (ve vztahu k distanční výuce)
Kognitivní schopnosti žáků
Zhodnoťte, prosím, to, do jaké míry jste se cítili připraveni na realizaci distanční výuky v oblasti Time managementu (schopnost odhadnout časovou náročnost přípravy a realizace aktivit distanční výuky, vypořádat se s časovými nároky apod.) (stupnice 1-7, větší číslo odpovídá lepší připravenosti)
B. Zde prosím uveďte za každého z žáků Vaší třídy (ideálně na základě údajů od něj/ní nebo alespoň Vašeho odhadu) do jaké míry souhlasí s tvrzeními podle záhlaví sloupců tabulky.
Hodnocení: 1-nesouhlasím,2-spíše nesouhlasím,3-těžko rozhodnout,4-spíše souhlasím,5-souhlasím
Identifikace/kód žáka, nepovinné
Při on-line výuce mi vyhovuje pocit soukromí, 1-5
Je pro mě hodně těžké donutit se zpracovat úkoly, 1-5
powered by Free-Counters.org